Äänilogojen sävellys

Brändin ilme voidaan tiivistää äänilogoon. Kukapa ei muistaisi vaikkapa McDonald’sin ”I’m loving it” -äänilogoa! Valmiin äänikatalogin materiaaliin saattaa törmätä jonkin muun brändin käytössä, eli jokaisella yrityksellä kannattaa olla oma yksilöllinen äänimaailma.

On tutkittu, että ääni on vahva vaikuttaja, sillä äänen muistijälki on pitkä. Musiikin tempolla, volyymillä ja tunnistettavuudella on merkitystä. Äänimarkkinointiin liittyy liiketilojen musiikin ja mainonnan lisäksi itse brändi – sen oma  tunnekieli, jonka tulisi olla samantyyppistä eri paikoissa ja medioissa.

Casanova Production Oy suunnittelee äänimaailmaa brändin visuaalisen ilmeen tueksi. Audiobrändiä suunnitellessa tiivistämme yrityksen hengen äänimaailmaan. Brändin tunnusmusiikki voi koostua musiikin lisäksi vaikkapa luonnon äänistä. Meiltä voi kysyä lisää visuaalisen ilmeenne tukemisesta oman yksilöllisen musiikkinne keinoin!

 

Sivusto käyttää evästeitä Google Analytics kävijäseurantaan.

Vahvistathan alta hyväksynnän evästeiden käytölle sekä Google Analytics-kävijäseurannalle. Voit myös kieltäytyä evästeiden käytöstä jolloin mitään tietojasi ei tallenneta.